Reparatieverzoek

Als er iets mis is met uw woning, bijvoorbeeld als er iets kapot is of niet werkt, dan dient u een reparatieverzoek in. U vraagt ons daarmee om het probleem op te lossen. Vul hiervoor het formulier voor een reparatieverzoek in. U krijgt zo snel mogelijk een reactie.

Heeft uw verzoek spoed, bijvoorbeeld omdat er een gevaarlijke situatie ontstaat of de schade steeds groter wordt? Bel dan met
040 220 28 00. In de avond en in het weekend schakelen we u door naar onze storingsdienst. Zij helpen u verder.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Wie kan ik bellen bij een storing aan de lift?

​U kunt bellen met het bedrijf dat voor ons het liftonderhoud regelt. Dit nummer vindt u in en bij de lift. U kunt ook de alarmknop in de lift gebruiken. U krijgt dan contact met het bedrijf dat de lift onderhoudt.

Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Wanneer komen jullie langs?

Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om een afspraak te maken. Soms sturen we eerst een opzichter langs om het probleem te bekijken. Daarna maken wij (of een bedrijf dat wij inschakelen) binnen 2 werkdagen een afspraak met u.

Wie bel ik voor een storing of klacht over mijn verwarmingsketel?

Werkt uw verwarmingsketel niet meer? Bel dan direct het onderhoudsbedrijf. U vindt de contactgegevens op uw meterkastkaart.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Vul het formulier voor een reparatieverzoek in. In de meeste gevallen repareren wij de schade. U betaalt de rekening van de reparatie dan aan ons. Soms kunt u die verhalen op uw inboedelverzekering of aansprakelijkheidsverzekering.

Ik woon in een woongebouw met huurders en kopers. Aan wie geef ik mijn reparatieverzoek door?

Vul het formulier voor een reparatieverzoek in. Als we de Vereniging van Eigenaars om toestemming moeten vragen, dan doen wij dat namens u.

Heeft u andere vragen? Neem dan contact met ons op.